Onderhoudscontract

Het belang van regelmatig onderhoud

Eenmaal uw lift gerealiseerd en geïnstalleerd, heeft hij, net als elk ander elektrisch toestel, baat bij een regelmatig onderhoud. Ook al vraagt hij weinig zorg, te verwaarlozen is onderhoud niet. Dankzij een uitgebreid technisch team dat overal lokaal stevig verankerd zit, zijn onderhoud en nazorg nooit veraf en altijd snel gebeurd.

"Net zoals u bij een auto, of zelfs maar een fiets, naast correct gebruik ook periodiek onderhoud logisch vindt, is dat voor een lift niet anders."

Met een Servicecontract zit u altijd goed

Om blijvend te kunnen rekenen op een veilig en feilloos gebruik van uw lift, verdient een servicecontract vanaf installatie de aanbeveling. Dergelijk contract houdt in:

  • 1x per jaar een volledig onderhoud van uw lift;
  • 1x per jaar een volledige veiligheidsinspectie;
  • Alle mechanische en elektronische onderdelen nakijken en reinigen;
  • Toegang tot 24u/24 en 7d/7 tot telefonische helpdesk, met snelle interventie mocht dat nodig zijn;
  • Werkuren en verplaatsingskosten bij depannage gratis ook na garantie (enkel bij trapliften);
  • Geen zorgen, geen onverwachte kosten, geen rompslomp wij nemen met u contact op voor het jaarlijkse onderhoud.
  • Het onderhoud gebeurt door een thyssenkrupp gecertificeerde technicus.

Geniet van comfort en geruststelling, het ganse jaar door.

Wenst u een concreet voorstel voor een Servicecontract bel 09 216 65 71 en bezorg ons uw klantnummer en projectnummer.

U vindt deze nummers op onze facturen en op alle correspondentie over uw lift.

Wij helpen u graag verder.

Meer over onze kwaliteit:

Aankoop en Installatie

Altijd in uw buurt

Rechtstreeks van de fabriek

ISO-Kwaliteit

2 jaar garantie

Onderhoudscontract

Innovatie voor u

thyssenkrupp Home Solutions

Of bel ons op het gratis nummer

0800 12 697

Wij helpen u graag verder!

Stap 1 van 2

Laat hier uw gegevens achter

en wij contacteren u!

Stap 1 van 2