Blog Jun 2, 2017 3:47 PM

Een traplift onderhouden, wat komt daarbij kijken?

ONDERHOUD: IETS ANDERS DAN DE DIENST-NA-VERKOOP

Wanneer u een stoellift koopt bij thyssenkrupp Encasa, krijgt u twee jaar garantie. Die dekt mogelijke storingen van het apparaat die niet worden veroorzaakt door een ongepast gebruik van het toestel.

Het onderhoud is nodig om de goede werking van uw installatie over de jaren heen te garanderen. Met de tijd verslijt uw traplift en moeten bepaalde mechanismen of stukken worden gesmeerd of gecontroleerd.

Net zoals bij het onderhoud van een wagen zal onze technicus u kunnen adviseren over welke onderdelen eventueel in de nabije toekomst moeten worden vervangen, zodat u kunt anticiperen op de kostprijs.

WAAROM IS DIT NODIG?

Het onderhoud van een stoellift staat garant voor de goede werking en dus voor uw veiligheid. Het belangrijkste onderdeel dat moet worden nagekeken is de rail, om te vermijden dat die beschadigd geraakt. Dankzij een regelmatig onderhoud wordt ook de levensduur van uw product verlengd en kunt u voorkomen dat soms dure onderdelen moeten worden vervangen door systematische slijtage.

GEEN ZORGEN DANKZIJ HET SERVICECONTRACT

Zodra het apparaat is geïnstalleerd, kunt u intekenen op een servicecontract voor een compleet onderhoud en een nazicht van elk onderdeel van uw traplift. Onze dienst is bovendien 7 dagen op 7 en 24 uur op 24 telefonisch bereikbaar. Indien u wenst beroep te doen op deze dienst garanderen wij een snelle interventie door een van onze gecertificeerde technici.

Meer informatie over het servicecontract

Ontvangt u graag een offerte voor een servicecontract? Vul dan het formulier in of bel naar 09 216 65 71 .